10 tecken på att du e en fjortis enligt mo'a (asså mig)

1 du förrälskar dig i nån kille som du ser på ett tv program som sjunger och följer honom överallt

(nu gjorde ju jag det men det e inte samma sak)

2 skriver t.ex. på facebook på en bild som man va med på "du e sötast" och den andra skriver "nej du e sötast" och sen kommer nån annan och skriver "ni e lika söta båda två"och sen börjar dom chata om vem som e sötast igen

3 skriver "jag älskar dig" hela tiden fast man inte menar det till sina kompisar ibland kan man ju mena det men oftast inte

4 följer trender hela tiden..eller jag menar fjortis trender What mösser och bad hair day är ett bra exempel och vissa tycker inte ens att dom e snyga men köper dom endå

5 har ljusrosa nästan besha läppar asså man gör dom ju så

6 säger typ jäval bitch eller emo helatiden
 
7 att du e en fjortis

8 ähhh.....det va nog allt kommer inte på nått mer



äkta fjortis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0