aj...min mage

heeeej<333

idag har vi öppnat påskägg. Jag fick massa godis ofc o sen en bok och nån grej man har i badet. vera väkte mig jätte tidigt idag o ba"Alice, du har lovat att vi skulle gå och kolla om påskharen har vart här" Vera värkligen tvingade upp mig så kolllade ja ut och sa "nej, den har visst inte varigt här än" sen gick jag o la mig. Nu har jag ätigt aaas mycket godis då kommer nog inte palla någon lunch..haha. Just nu har jag ganska tråkigt för mormor o morfar o mamma o pappa håller på med massa stolar och smörjer in eller nått. Men jag har sån himla lust att bada!!!



ja....här är min pool i thailand som vi har alldeles för oss själva....nee, ja ba skämta men visst ser den skön ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0