äntligen har jag lärt mig!

heeej bloggen<333 vet ni? jag har lärt mig hur man gör när man spelar ackord på pianot med händerna...visst e jag duktigt
jag fick bara LITE hjälp av Emmy för jag kolla hur hon gjorde så nu kan jag..typ iallafall.
men min gitarrlärare är aaas konstig när man ska spela upp vad man har haft i läxa för
hon håller på och pillar med sina naglar och ba
"aaa okej, det va bra, nu tar vi nästa sång" asså det låter som om hon inte ens lyssnar. Och en pansionär som hon har blå mascara. Inte direkt världens snyggaste.
fast hon lyssnar ju säkert men det låter inte som det<33333333

jag har fastnat för en låt saom heter Unwritten. Lyssna på den, den e as bra<333




aasså den e ju ganska gammal men bra <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0