favo kanaler,artister och klädafärer

lite konstigt men jag ska göra en lista på det som står där uppe,jag börjar med kanaler

KANALER

 jag NÖRDAR mtv just nu!!!!



inte direkt att jag kollar på det varje dag men den e väll okej..



3 

asså tv 4 kan va aslöjliga ibland som när dom lägger på typ mysktisk musik och ska göra allt så dramatiskt men en del gerejer e roliga som idol,solsidan....och talang


ARTISTER

1

ni som känner mig vet att det e Alicia som gäller!

2  

Rihanna e cool

3 

håkan hellström har jag typ lärt mig att gilla för att pappa lyssnar på honom heeela tiden och tillslut tyckte jag att han va bra

KLÄDAFÄRER




älskar JC

gina har assss snyggiga kläder (för det mesta)


     bik bok brukar jag inte va så mycket på men dom har söta kläder








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0