gör nått åt det!!!

asså jag tycker det e ganska löjligt att man ska hållapå och säga "amen nu e vi ett gäng o nu e vi ett gäng" för att då måste man ju va med dom hela tiden. Får man va med någon annan om man e i ett gäng utan att det blir bråk eller att gänget går och snackar skit om den eller ger massa konstiga blickar? svar:nej, det går inte och det tycker inte jag e nått kul för nån annan. Jag läste på min kompis blogg där hon hade gjort en bild på mig och några andra kompisar och så kollade jag på komentarerna till det innlägget och längst ner e det nån som har skrivigt "det e 3 till i gänget" snälla du om du läser det här innlägget,hon gjorde ju bara en bild och visst får ni 3 också va med...enligt mig iallafall men sitt då inte bara där framför datorn och sura! ta tag i det som du tycker e problem och säg det till oss att och berätta vilka 3 som känner sig utstötta så får ni vara med.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Heej, bra blogg du har förresten!<33 tack för att vi får Va med av dig ( du vet nog vilka två dom andra e) men dom andra lixom hålkort på å ba nä ni e inte me? Trodde att vi Va det men tack för att du gillar oss iaf :) <33

2011-04-23 @ 08:52:40
Postat av: Hanna

Oj fail mena: håller på*

2011-04-23 @ 08:53:31
Postat av: vickan!<3

hanna: klart vi gillar er vrf skulle vi inte?<333333 okej kanske för det där med banden men asso vi släpper det nu va lr?<3333333 ^^

2011-04-23 @ 09:40:58
URL: http://mevickan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det värkar så... Om man t ex kollar millans blogg, så är står det: nä, det är bara vi?!? Vickan, alice, emmy och jag??



Mm visst <33333:)

2011-04-23 @ 09:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0