heeeeeeej (visste inte vad jag skulle skriva annars)

heeeeej!!!<333

Elin gick precis hem och nu har jag kommit hem från mormor o morfar. Jag o Elin typ hoppade studsmatta, va inne på datorn och badade i polen. Fast det va aaas varm där för Elin kom på att man skulle lägga sig under locket på polen för man fick precis plats med huvudet så va vi där en stund men sen när man kom ut så va det jätte varmt o man va typ alldeles fuktig i hela annsiktet. Ska va med henne imorn också alla kompisar som kollar.....ne ja ba skämta men det e sant att jag ska va med henne imorn <333


en flamsbild på mig........



....och en flamsbild på Elin så blir det rättvist
(asså hon ser ju inte ut så där i verkligheten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0