men herrriguud!!!

heeej!!

idag precis innan vi skulle åka till mormor o morfar så kom det ett Par tjejer i 6-8 års åldern, dom va utklädda till påskkärringar och så glad påsk och gav oss ett kort sen sa dom"´kan vi få godis av er" jag tyckte det va lite konstigt av dom o säga så m,en jag gick upp o fråga mamma om vi hade nått,men det hade vi inte. Sen kom jag ner till dom och sa "tyvär vi har inget. och den ena tjejen sa "det gör inget" men då sa den andra blixtsnabbt ba "asså ni kan ju je oss nått annat en godis typ en glass eller nått. Jag va jätte nära på och säga "men snälla gå nu!! mwen det gjorde jag inte utan gav dom en femkrona istället och då blev dom nöjda och gick. Lite weard.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0