musiklista

nu kommer en musiklista igen haha. Men jag älskar att göra dom

1. artist: Adele låt: someone like you! vilken röst hon har den e verkligen värd att lyssna på

2. Artist: Justin timberlake Låt:carry out!! det e en ganska gammal låt men jag älskar den endå!! men lyssna ine på den om ni inte gillar hip hop

3. Artist: coldplay låt: fix you!! har ni sett den live? sök på det på internet den låten e så himla bra och så himla häftig live!



4. Artist: Jessie j låt: price tag!! min kompis visade några låtar av henne som jag inte tyckte va så bra men nu tycker jag att dom e ganska bra. Jag trodde inte att hon skulle bli något men jag hade fel. Det e en låt man blir glad av!

 5. Artist: Alicia keys låt. Dístance and time!!! jag vet inte hur många gånger jag har lyssnat igenom hennes skiva men hon e verkligen jätte bra!! men nu får hon snart ta och släppa ett nytt album




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0