neeeeeej!!!

 DET SOM INTE FICK HÄNDA HÄNDE.....

vi kom inte med i Talang!!!!! jag och dom andra va ju nästan helt säkra på det!! det gick inget bra för att vickan va sjuk och Oskar va sjuk och då fick Siri hoppa in och så fick Hugo hoppa in också och dom va ju jätte duktiga som lärde sig ganska bra på 20 minuter men dom hade liksom bara 20 minuter på sig att öva och då kankse ni förstår att det blev lite fel när vi skulle göra utagningen til Love story. Jag råka dessutom sjunga fel för jag skulle ta vickans solo eftersom hon va borta och då råka jag sjunga fel men jag hade ju inte övat på det så då va vi tvungna att köra igen o sen blev det helt pannkaka!

vi blev reserver och det tyckte jag va det värsta som skulle kunna hända för att man vill ju inte va andrahandsval men vi eller JAG sjöng ju fel och då blev det så men det possetiva e att om vi nu skulle komma med så kaan vi ju fortfarande ha en chans att vinna.....




haha hittade en bild på var förra talang nått år fast då gick inte ens jag i den skolan...hehe



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0