Utkast: April 30, 2011

heeeej<3333 sry att jag inte bloggade igår men jag va med vickan, emilia och emmy <33333
vi hade jätte kul men ibland kan jag bara börja gråta för ingenting och det hände igår sry vickan<333333 e värkligen ledsen för det
men vi gick o bowla och jag kom sist:( ska jag va ärlig så var det ju faktiskt bara jag som
kunde kasta klotet rätt men det va bara otur (dålig förlorare, jag vet) och dessutom
så han inte jag köra ett extra slag för emmy skulle gå ¨på toa och jag med, det va
liksom två minuter kvar också men jag skulle ha hunnit :/  jag o millan flamsade ihopp massa konstiga historier om vad som kunde hända
vi asgarvade typ heela tiden
jag hittade ett jätte snygt linne på newyorker ska lägga upp det:)



haha jag skrek på den bilden



haha.....



det e mitt nya linne....inte världens bästa bild men det får duga<33






Kommentarer
Postat av: Alice

ojdå....det va inte meningen att det skulle stå utkastat!<33 hehe

2011-04-30 @ 11:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0