va med vickan igår


HEEEEJ!!!!

igår så skulle jag ocg vickan vara fär precis 10 sekunder innan jag skulle ga av bussen ocg hem till mig så frågar vickan om vi kunde va....bara lite sen men det blev så iallafall och sen när vi kom hem till mig så glömde jag nycklarna i skolan så jag och vickan hade as ont i magen och jag ville ha mat och va hungrig
menvi gick till vickan istället och så slappade vi hela tiden men jag fick inte tag på min mamma elller pappa för att
säga att jag var hos vickan men sen typ halv sex fick jag tag på mamma och jag hade glömt bort att vi skulle på cirkus så mamma fick komma ocg hämta mig....hehe lagom klantigt....men vad ser vi för possetivt i det här? jo,jag han iallafall till cirkusen



jag och vickan när vi tar drivbilder <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0