busig mamma+kubb

haha hur ofta ser ni den rubriken? Det har hänt en sak som nog bara
är once in a life time..... Henke (min morbror) skulle gå ner och bada och Vera ville hänga med och mamma
gick med också och då gick jag också med dom ner men jag hade ju inga badkläder för som sagt så kunde
jag inte bada. Sen när vi kom ner så gick jag vid kanten av bryggan och busade lite med Vera som var
i vattnet och lekte och så sa mamma "akta dig Alice så att du inte trillar i vattnet när du är så nära
kanten och då sa jag att det är klart att jag inte gör och så blev det tyst och sen sa mamma "fast det kanske
är det du vill?" "aa, det vill jag faktiskt" fast jag kunde ju inte bada av en viss anledning och då så
puttade mamma mig lite på skämt och så skrattade jag till lite och då puttade hon mig så att jag ramla i, med
kläder på och allting och alla skrattade jätte mycket, jag med haha....men det gör hon nog inte om, för
det är liksom inte så likt henne...haha. Sen så spelade vi kubb när jag kom upp och hade byttigt om. Det
var lagett Bohr (min familj) och laget Ljungel (min morbrors familj) tyvär så vann ljungel :( men vi ska förrhoppningsvis få revanch efter middagen :)



vatten fast jag inte fick....hur gick det till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0