hamsternamn?

hejsan bloggen! vad tycker ni om min nya header. Jag gjorde den (för en gångs skull) men sen blev det ju
nått fel när jag skulle ladda upp den så vickan gjorde det. Tack vickan! Idag ska vi iallafall gå och kolla
på en hamster till Sara. Vi vet inte vad den ska heta...jag kom med ett förslag på lollipop för
länge sen och Sara ville att den skulle heta det. Men idag vid frukostbordet var pappa ganska
tydlig med att han inte tyckte om det namnet och anledningen var att han tänkte på nån låt som dom
sjunger lolipop i som han inte tyckte var bra. Men det är hur som helst Saras hamste och hon får döpa den
till vad hon vill!! haha. Men sen ska vi åka och hämta upp vickan vid ett. Det blir kuligt och så som jag redan
har skrivigt några gånger tidigare så ska hon sova över. Det blir också kuligt.



jag hade lite bildbrist så ni får en orm som bild istället. Men inte vilken orm
som helst utan världens längsta! levde för 60 miljoner år sedan och vägde lika
mycket som en bil och var lika lång som en buss! bilden är fejk som ni kan se.

Kommentarer
Postat av: Lucy

Älskar din header!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-08-16 @ 18:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0