imorgon flyttar en hamster in i huset!

hejsan bloggen! Igår var en välldigt, välldigt tråkig dag.
Jag gjorde nästan ingenting haha förrutom att kolla på en ny film som hette no strings attached, den var
ganska bra faktiskt men jag kan inte säga att det var den bästa film som jag har sett, något mer som
jag inte kan säga är att idag inte kommer bli så mycket roligare än igår, för Sandra och Lovisa är borta
på något 4h läger där man tar hand om djur och Vickan kan inte. Men imorgon så blir det kul för då sover
Vickan över och så ska vi gå och köpa en hamster till Sara (min lillasyster) för mig är ett nytt
djur i hustet aldrig fel, förrutom om det är typ insekter och sånt där som spindlar, flugor, bin, getingar och
allt det där men en hamster blir gulligt!



Sara vill ha en hamster med röda ögon...men jag tycker att dom är lite
läskiga. Aja Sara bestämmer ju


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0