kanske centrum;)

hejsan bloggen. Idag ska vi kanske åka till centrum för att mamma skulle kolla på nått nytt tyg till våran
markis. Men då kanske vi ska kolla på lite kläder också :O hoppas det iallafall. Nu så har
iallafall pappa lovat mig att vi ska basta nere vid sjön. Har shatat på honom att vi ska
göra det sen vi kom ut. Men det tar liksom ganska långt tid att värma upp den och jag kommer alltid
på det försent! haha. Vi har en gemensam bast som vårat "kvarter" delar på. Morfar är basuchef haha <33
See you later aligator.....tror jag



jag ghar somsagt bildbrist så från och ed nu
om jag inte hittar en bild kommer jag att lägga in en bild på ett sött djur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0