klassresan

Hejsan bloggen. Nu har jag kommigt hem efter en grymt rolig klassresa.
Vi hade tyvär lite lektioner i början och så hann vi inte vara med på skolfottot men aja, det
gör inte så där jätte mycket. Vi åkte direkt till kastellet i vaxholm och så började vi tävla.
Det var jätte roligt där! men alla blev typ as svettiga. Vi skulle springa 97 trappsteg
upp och ner och sen skulle vi göra utmaningar direkt efter så det var jobbigt men kul
Tyvär så vann inte vi men vi kom tvåa haha. När vi var klara med alla tävlingar åkte vi till campingen
och så badade vi och berättade spökhistorier för varandra. En del av dom var faktiskt riktigt läskiga!
sen när vi skulle gå och lägga oss så hade jag ett liggunderlag som var jätte smalt. Så det kändes inte
ens att jag hade ett. Och så var det folk som snarkade jätte högt och det var varmt och på min plats stank
det OLW chips. (Jag hade min chipspåse brevid mig i tältet och chipsen blev typ ruttna) så jag sov
bara en eller två timmar. Så idag är jag jätte trött och har lätt för att börja grina för vad som helst.
Det låter löjligt men jag blev tårögd när mamma sa att det skulle bli köttbullar till lunch som inte jag ville ha.
Men som sagt så är jag sjukt trött!






här var kastelllet! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0