mimmi=hates koppel!

 för ett tag sen var jag och mamma  på biblioteket och lämmnade igen lite böcker och så
tog vi en fika på balders bröd. Dom har ju så gott fika där! sen när vi kom hem skulle vi testa
att ha min underbara lilla kanin mimmi i koppel så att jag kunde öva kaninhinder med henne.
Vi har ju tetsat det typ 3 gånger förrut och alla gånger har slutat lite med en katastrof och
jag kan inte säga att idag inte är ett undantag. Hon blev jätte stressad och försökte bita av kopplet!
det var verkligen inte kul att se. Jag tyckte så synd om henne så hon han bara ha kopplet i cirka 20 sekunder
sen bara var jag tvungen att ta av det. Stackars mimmi! aja det blir inte någon hopparkanin av henne
iallafall




Kommentarer
Postat av: ellisen <3

Hejhej! Jag har en tävling på min blogg! Var gärna med och tävla! :D Fin blogg BTW!

2011-08-19 @ 21:47:23
URL: http://ellalindersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0