nya kläder

hejsan bloggen förlåt att jag inte har bloggat på ett tag förklaring: jag har helt enkelt glömt bort.
Men nu har vi kommigt hem från landet och jag har kommigt hem från Emilias poolparty!
Vi hade jätte kul och bada mest hela tiden. Det var ju verkligen kul att få träffa vissa kompisar
som man inte har sett på länge. Men nu till enhelt annan sak, jag ska visa mina kläder som mamma
har beställt till mig från h&m och ellos!





det var ju bara två, men alla kläder som jag har beställt har inte kommigt än men
när dom gör det så ska jag visa dom med. Nu fotade jag med den lilla facebook
kameran så det blev ju inte så bra men jag ska fixa så att ni får se bättre
bilder snart haha. Men jag är extra nöjd med koftan och så kanske jag
ska köpa en till tröja fast i vitt tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0