shooping blev det iallafall!

 jag har precis kommigt hem efter en shoopingtur med vickan för vi kom hem tidigare än vad jag trodde.
Det blev därimot ingen glass till lunch för jag ville inte det, vill gjärna få i mig lite mat innan middagen.
Men vi åt glass efter lunchen, vi tog en kula glass och den var enorm! haha. Men jag tog en som SKULLE smaka
vattenmelon, men den smakade exakt som mitt läppglans med melonsmak....och inte vill man väll äta
glass med smak av läppglans? så ni kan lista ut att jag inte tyckte att glassen var god, stackars mig:(!
Aja, livet går vidare så nu ska jag visa mina mys shorts som jag köpte på new yourker.



här är dom <333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0