skrattatack!

hejsan mina kära trogna läsare!  Nu har vi kommit hem från våran kära skola och idag har jag
med mig min kära gäst Lucy! jag hoppas att hon får det trevligt här i våran vistelse. Nu för en sekund sen
sa min kära gäst Lucy att hon helt enkelt rakt på sak sa att hon hade det yterligt!


Asså skulle bara se hur svåra ord jag kunde andvända i ett blogginlägg men nu till det riktiga blogginnlägg.

Hejsan bloggen! jag och Lucy har typ skrattat igäl (stavning) oss! vi gjorde min berömda smothie igen som blev jättegod! Iallafall när vi började göra smothien så
frågade lucy om det verkligen hjälpte att jag drog staven uppochner hela tiden. Då sa jag: ja det gör det verkligen
för det göra att smothien rörs om ordentligt. Jag sa det ganska självsäkert. Sen så gjorde jag det lite överdrivet
för att visa lucy att man skulle göra så och då tog jag med sån kraft så när jag skulle ta upp staven så råkade jag
göra så att Lucy fick smothie i håret! det bara stänkte över hela henne så vi la oss ner på golvet och skrattde
jätte mycket!


Kommentarer
Postat av: lucy

hahhaahahah

skrattar fortfarande åt det!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-08-24 @ 19:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0