slog inte mitt badrekord igår :(

hejsan blogishen! jag påminner er om att jag faktiskt har sommarpaus, så jag tycker endå att
jag är duktig som gör ett innlägg åär dag! haha. Igår så läste jag i en bok som mormor gav mig, hade ingen
annan, asså den är ju gammal men faktiskt inte så dålig som jag trodde. tyvär så slog jag inte mitt badrekord igår, badade sex gånger, men idag kan jag lova att jag ska bada 7 gånger elr mer. Inget speciellt som vi har kommigt på idag att göra. Ta dagen lite som den kommer. Vi kankse åker och gör eller köper något. Men imorgon kommer ju Klar ut. Hon har sovigt över hos en kompis men imorgon kommer hon hem. Hoppas att du har haft
det bra Klara!



även katter kan tycka det är skönt med ett gossedjur ibland haha söööt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar din blogg! but! varför har du inte bliggat på ett tag :OOOOOO! :)

2011-08-06 @ 11:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0