svar på komentar

Postat av: vickan

gick det bra?!?!?! :)<3333 men om du vill att jag gör en ny header så kan du ju mejla mig bilder och hur du vill ha den! :)<3 skrev min mejladress om du vill ha det! :)<3

sv: det gick jätte bra! jag hoppas verkligen att jag får rollen, men det är inte
så stor chans eftersom det är så många som är med. Jag var där
i ungefär en halvtimme och så frågade dom lite om mig och vad jag
gick i för skola och sånt där och sen så skulle vi börja filma! vi testade lite olika
saker. Första gången var det ett gräl som var ganska högjutt och sa tjejen som filmade
att vi skulle testa att gräla lite tystare , typ som att (mamma) tyckte att det var pinigt att bråka offantligt.
Det gick också bra. Sen en gång när jag skulle hånskratta åt henne för att jag tyckte hon var löjlig. Och
sista gången var en gång när vi spelade manuset och sen efter att vi spelade klart det så fick jag improvisera
om vad som hände sen. Det gick jätte bra! jag är alltså nöjd<33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0