vickan och vakna med the voice

Hejsan bloggen! sry att jag inte har bloggat förän kl 9 idag hehe. Men idag har jag varigt med vickan och
vi kollade på bad teacher. Den var ganska bra men inte lika bra som jag trodde. Det
var välldigt kul på fillipas lilla fest igår. Vi kollade på deras bilder från portugal där. Shiiit vad bra dom blev.
Många av bilderna skulle passa i vilken turistkatalog som helst! sen var det en killle på festen som
typ jobbar med event och han känner dom på the voice och han frågde om jag ville kolla på studion
någon gång och det ville jag gjärna så det kommer säkert att bli grymt kul och sen fick jag
taga med mig en liten kompis (haha) och det blev lilla vickan så det kommer bli välldigt kul. Nu önskar
jag er alla en god nats sömn eftersom detta blir mitt första och sista innlägg idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0