ett test från soloida.blogg.se

nu kommer ett test från soloida.blogg.se
hoppas att det är okej för henne att jag skriver det här för har faktiskt inte frågat :O <333

Vad heter du?
Alice


Vad heter du i efternamn?
Bohr



Vad gör du just nu?
är med mina kussiner

Var bor du?
Sverige, Stockholm, Landsnora

Vilka brukar du vara med mest i skolan?
Vickan och Emmy

Vilka brukar du vara med oftast på fritiden?
Vickan och Lovisa

Vad har du för mobil?
Iphone 4

Vad är din favoritfärg?
Rosa, lila och turkos

Vad är din favoritdjur?
Kanin och katt!!<33

Vem är din bästis?
Lovisa och vickan<333

Hur många kontakter har du på mobilen?
jag vet inte för min mobbe är urladdad (ovanligt) men
ganska många endå


en en gång...hoppas det är okej ida<333

Kommentarer
Postat av: vickan!<3

puss!<333333333333 men ring sen så bestämmer vi ett nytt datum!<33333333333 :*

2011-07-09 @ 16:36:29
URL: http://mevickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0