min dag igår

hejsan bloggen. Jag bloggade inte igår men jag hade fullt upp hela dagen.
Igår så kom Sandra till mig. Vi lekte mycket när vi va små och hon har gått i samma
klass som mig, men tråkigt nog var det kanske typ 9 månader sen jag träffade henne. Så det
var verkligen kul att få träffa henne igen. Men sen klockan fyra så åkte vi till mormor och morfar
och så va jag med och kasta pil lite med släkten. Adam var jätte duktigt men det gick inte lika bra för mig.
Efter det så var det dags för att grilla oxfilé, gott!. Och efter det så badade viett litet kvällsdopp. Det var verkligen
jätte skönt i vattnet. Sen tittade jag på james bond film på tv4 som har reklma hela tiden haha.



den här bilden är välldigt gammal men har liksom ingen annan haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0