sigtuna?

godermorgon bloggen!
idag så vakna jag kl sju av att det var världens oväder. Det blåste jätte mycket,
regnade jättemycket och åskade jätte mycket! och vi hade öppet fönster så ni kan
tänka er att det lät liiiite. Sen så skulle jag sommna om i det där också. Det gick inte så
bra men tillslut så gick det. Idag ska vi kanske åka till sigtuna. Jag är inte så pigg på att åka dit
eftersom att vädret inte är så bra och vi ska vara ute. Men det regnar ju iallafall inte. Men det blir sälert kuligt
iallafall. Sist jag var där så var det ganska kul. Jag vill fika på ett kafé som heter tant brun. Roligt nam eller hur?
Dom har faktiskt jätte god fika och coklad där.



sä här ser ingången ut. Gullig elr hur?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0