sry för 0 bloggning igår....

hejsan bloggen. Förlåt för att jag inte bloggade igår men jag mådde välldigt
dåligt. Kände mig hängig och illamående och då orkade jag inte.
Men idag mår jag mycket bättre. Jag kollade på "älska mig" igår med vickan.
Det var en välldigt eländig film, sorglig och sådär men den var välldigt bra.
Jag grät typ hela tiden när jag kollade på den haha. Men snart idag hoppas jag så ska
jag lägga upp min nya header som jag fick av emma (www.eemmaemmyy.blogg.se)
tack för den, jättefin<333

 



om ni vill se filmen kan ni bara söka på älska mig på youtobe där finns
hela filmen<33


Kommentarer
Postat av: vickan

kolla du klart på den?<3333

2011-07-16 @ 13:07:51
URL: http://mevickan.blogg.se/
Postat av: Alice

japp<333

2011-07-17 @ 14:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0