Vickanas landställe

idag bär det av till djurö till vickans landställe!! kuligt

Enligt vickan kommer inte vi vara framme hos henne förrän ett på natten!!
men det gör inte så mycket för jag är välldigt nattpigg men jag förrsöker
gå och lägga mig i tid för jag vet ungefär när jag vaknar och vill ha minst nio
timmars sömn (oftast) men som sagt så gör det ingenting haha.
Hennes mamma och pappa kommer och hämtar mig runt nio på kvällen och sen ska
vi åka och hämta henne på båten efter att  ha varigt hos millan. Då kanske jag hinner
se lite på fotbollsmatchen sverige japan. Jag brukar inte vara så intreserad men nu är jag det haha.

 

gammal bildd från tidigare i sommar när jag försökte åka skateboard på vickans landställe haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0