en sommarlista

här är en sommarlista! <33

ditt favoritställe på sommaren?
svar: stranden eller hos mormor och morfar på deras landställe

hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
svar: ute hos mormor och morfar med mina kussiner, fiska vid sjön,bada, sola och bara ta det lugnt.

vilken maträtt är din favorit på sommaren?
svar: som alltid, TACOS!!

vad har du för planer på årets sommarlov/semester?
svar:jag ska åka till portugal med familj och några kompisar och hyra en villa där, vara med kompisar och vara mycket på landet

dina bästa sommarfärger?
svar: gul, turkos och rosa

nämn några saker som du tycker är typisk svensk sommar
svar: jordgubbar, sill och midsommar

bästa sommarminnet från när du var liten?
när jag var med min kompis, vi hade kollat på en jätte rolig film och efter det gick vi ut och badade i våran pool

havet, sjön eller poolen?
svar: poolen, havet är jätte mysigt men jag är så himla rädd för fiskar haha

vad välljer du i glassbaren?
hallonsorbet!! love it!

vart går din drömresa?
svar: inte alls svårt: L.A!

 

 





Kommentarer
Postat av: Alice

såklart att du får ha kvar det <333333

2011-06-17 @ 08:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0