grönan

heeeej bloggen!!!! idag var jga på grönan för andra gången i år.
Vi åkte inte direkt så mycket för vi åkte typ samma saker hela tiden. Det var insaine
och extreme haha. Insaine åkte vi 3 gågner och extreme åkte vi två....det var inte så mycket
då. Men sen gick vi i spökhuset och så åkte vi vilda musen frittfall och jetline. Det var typ det så inte så
mycket. Men nu är jag hemma och jag är typ jätte trött. Jag fick lite coca coola på vägen hem och nu
ska jag prova att ha det i sånna här isformer haha man får se hur det smakar. Snart måste jag gå och hämta min cykel på gärdeskolan:( för jag var tvungen att ta den för att hinna till bussen hehe
Jag kanske laddar upp bilder sen från när vi åkte :)


insaine!!!! den var as kulig <33

Kommentarer
Postat av: Millan!<333333333

ALIIIICE!!!!!! MIN IDE!!!!!!! DU MÅSTE SKRIVA DET I NÄSTA INLÄGG!!!!!!!!!!!!<33333333333333333333

2011-06-22 @ 18:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0