nu är man tillbaka

heeeej bloggen först måste jag bara få säga en sak innan jag glömmer det

nu ska jag va helt ärlig och säga att om ni inte gillar den här låten som jag tipsar er om

då har ni dålig musiksmak för det är ju jag som har kollen här egentligen.

Idag har vi vart på marknad och så åt vi på nån resturang där det va as varmt!! man höll på att dö!!!! och jag köpte lite godis och sånt men sen gjorde vi inte så mycket mer.

Svenskar gör ju inte så mycket på nationaldagen...inte lika mycket som norskar iallafall...

Nu har jag kommigt hem och måste säga att det känns himla kul att komma hem och få lyssna på

lite musik och få blogga och gå in på facebook och allt sånt. Men

medans jag va på landet lärde morfar mig lite piano, det va ju kul. Och jag badade typ hela tiden varje dag

men idag när jag bada så va dwet typ iskallt haha så det blev inte så lång badstund då.


tro inte att jag har blivigt kär i håkan nu för han är inte världens snyggaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0