ska söka in till filminspelning

Heeeeej!!

idag när jag hade gitarr så gav min gitarrlärare mig en filminspelningslapp däe man kunde söka in till filmer så det ska jag göra...hooopas jag kommer med!! man kunde söka in till en lassemaja film,nån som hette spöket nånting och sen en som var för killar,jag rtäffade min kompis på vägen hem Lovisa. Hon ville tydligen gå och shoopa imorgon så då ska jag hänga med på det. Idag så skulle jag och vickan gå och shooopa men det gick inte så däe jätte bra ingen av oss hittade nått förrutom ett par knallrosa snören till mina converse som inte mamma gillade
men bra som jag är på att övertala så kunde jag ha kvar dom....fast iallafall det är ju mina skor så liksom....



jag har blivit en sån som shoppar varje helg (nästan) inte bra!!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0