dommedagen???......

hejsan bloggen!!!

igår var jag på fest hos min kompis. Lärde känna lite nya personer så det va kul

jag var as trött när jag kom hem och valnade kl 4 på natten men sommnade om sen.
men för er som undrar så har jag några tecken på att jorden inte kommer att gå under

1. han sa ju att jorden skulle gå under kl sex, men det är olika tidpunker i varje land jue!!

2. det är inte alls rimligt att det kommer komma människor som har varti gravarna och börja leva igen

3. jorden kan liksom inte gå under på en dag

4. han som säger att jorden ska gå under har sagt det fyra gånger tidigare

5. ingen kan veta när jorden går under!!! det bara händer, den kunde lika järna gått under igår

hoppas att jag har lugnat er lite <3333


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0