fullt upp idag <333

heeeeej bloggen!!! idag ha man fullt upp. Detska bli ganska skönt för jag har inte haft så mycket att göra

dom senaste lördagarna. Först ska vi gå och kolla på Henke (min morbror) när han springer marathon
det kommer typ ta hela dan. Fast det va ganska jobbigt förra gången att gå runt typ hela
stan och inte se honom. Fast sen i slutet gjorde vi det men det va ganska kul. Det
va en 75 åring förra gången som kom före henke..han kom före jätte många och henke är endå ganska
vältränad så vi börja skratta as mycke´t fast han var typ bäst i sin åldersgrupp haha.
Sen ikväll så skulle vi ha varigt på middag hoss mina guudföräldrar men dom kunde inte för dom blev  sjuka
så nu kommer klara henkes dotter och sover över här. Hon och Sara ska typ leka eller nått<3333

bloggar när jag kommer hem<33333



här är klara och adam!! <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0