hjärnskakning:((

heeej bloggen<33 idag hände en as weard grej.

jag skulle cykla till skolan och så skulle jag cykla upp på ett högt övergångsställe vid min förra skola gärdesskolan. Men jag lyckades inte och ramlade omkull. Sen kom en mamma som jag känner lite

som jag trodde hjälpte mig in till skolsyster

men hon bara såg mig. Det var en annan kille som hälpte mig in. (Tror jag) jag var as rädd för just då mindes jag inte
ens att jag hade en cykel. Sen fick jag komma in till skolsyster och hon typ kolla mitt blodtryck och ringde till
min pappa. Sen kom han och hämta mig. Jag mindes absolut ingenting och såg allt tredubbelt. Men nu är jag
hemma och det kunde ju gått värre. Jag har lite skrubbsår här och var på kroppen så har jag två bulor och ont i tänderna och mår lite illa och har ont i huvudet. (Det låter värre än vad det är)


Kommentarer
Postat av: Emilia <333333333333

OMG! alice KRYA!!!!!!!!<33333333333333

2011-05-12 @ 14:38:06
Postat av: Alice

Tack Millan och vickan jag kommer nog imorn tror jag

2011-05-12 @ 15:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0