hur va valborg för er?

heeeeej<333....bloggen<333 igår var det ju valborg!!! jag var nere ganska länge från kl 8 till klockan kvart i tio.

men det va lite läskigt för det va typ nån kile som stog och langa cigaretter och jag skulle tippa på att han va typ 12 år!!!

sen kom det två poliser dit och tog fast honom som langa och snacka med honom as länge men sen gick han och det första killen gjorde när han gått var att fortsätta röka. Asså hur dum får man vara!!!! fast när jag kom hem så blev mamma lite orolig för hon tyckte att det va så många ungdommar ute som blir fulla och sånt men aja.

nu måste jag gå för Lovisa kommer nu<33333


absolut NEJ för cigaretter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0