jag tror inte på gud.....

heeeeej, idag så kom Emmy till skolan för att hämta läxor frö hon är sjuk stackar dig!<33 krya på dig
men vi sjuunger typ bara sånger om gud i skolan...asså det e inte alls kul faktiskt för jag tror ju inte på gud
så det blir ganska tråkiga sånger
för mig. Asså bara för att man sjunger i kör så behöver man ju
inte sjunga om gud. Vi hade ju en vikarie som var på vår skola
för vår riktiga lärare och hans flickvän skulle få barn
och då sjöng vi ju inte om gud. Då sjöng vi typ womanizer och sånt
det var ju as kuligt. Men sångerna är ju till för att vi ska öva på att bli bättre på att sjunga<333 så liksom....aaaa




tror ni på det här med gud? inte jag iallafall haha<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0