mår mycket bättre nu!! <3

heeeeej!!! idag mår jag mycket bättre. Va med Sandra igår som jag skrev förrut det va kul. Vi kollade
på talang och pratade, fast dom gick hem ganska tidigt för jag e ju fortfarande ganska sjuk
jag mår så bra idag att jag faktiskt tog en shoopingty,ur med min mamma.
vi köpte ett linne på new yourker och en tunika på newyourker. Sen fick jag nån film
om vampyrer elr vad det nu va. Vi köpte också en aaas stor frispey. här kommer några bilder på kläderna.....



här är mitt linne!<3 ber om ursäkt för den dåliga bilden men jag pallade inte ladda upp
en från min kamera så jag tog med facebook kameran och den kan inte ta med så mycket...



samma sak med den här...men visst va dom ganska snygga ;D <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0