misslyckad kladdkaka

heeeeej<33333 idag har jag vart med Lollo och vi har spelat tv och vart inne på datorn typ hela dan!! det låter ganska nöridigt men så är det ju faktiskt haha! men tillslut tröttnade vi och bestämde oss för att baka kladkaka fast hon gjorde det mesta av jobbet

medans jag och Andreas (lollos bror) satt och kollade på något som hette
happy tree friends fast den va aaas äcklig. Det va typ tecknade figurer som dog hela
tiden jag trodde jag skulle kräkas. men efter 20 min i ugnen trodde vi den va klar
men det va den inte. Så va den inne typ 20 min till och fortfarande inte klar och lovisa ba
"oj, jag tror jag glömde mjölet" och det gjorde hon fast den blev helt okej endå
men den smaka ganska mycket chokladsås



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0