mors dag

heeej <333
idag har jag vart hos mormor o morfar och firat mors dag!! <333 på morgonen
så fick mamma frukost på sängen och Sara hade gjort nån banderoll som det stog mamma
är bäst på. Gulligt!! <333 jag gjorde faktiskt inte nån pressent till mamma råka glömma bort
det hehe. Smakade världens godaste tårta hos mormor!!
jag blev typ beroende av den, fast jag vet inte vad den heter.
Jag ska ju till mormor på torsdag o vara där i fyra dagar för
mamma och pappa ska på ett bröllop i italien. Önskar jag fick hänga med!!!!
Men ikväll är det mästarnas mästare, asså först gillade jag inte det men nu tycker jag det är
as bra. Är det bara jag som kollar på det på söndagar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0