nu har jag lärt mig imposseble och not ready to make nice <3333

heeeej <3333

nu har jag lärt mig och spelaimposseble på piano och not ready to make nice.

skrev ut ett papper där det står hur man ska göra näe man spelar ackord...det va inte alls svårt man lärde

sig ganska snabbt som vickan sa haha. Men det är inte lika bra med min röst. Har nästan tappat den helt

nu för jag skulle sjunga den för mamma och pappa men det gick inte

för jag kan nästan inte ta någon ton alls..synd:(

hoppas iallafall att det blir bättre på måndag för då ska vi sjunga vår låt för david...som jag har skrivigt typ 1000 gånger men

om jag är så här på måndag så vägrar jag att sjunga!!!



har absolut ingenting med innlägget att göra men gud vilka söta små sötisar
<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0