picknick med vera...

heeeeej!!!

idag ska man på nån picknick på veras dagis...inte världens roligaste men hade inget annat för mig så jag hänger väll med, dessutom
kan jag träffa mina gamla dagisfröknar och så kanske jessica kommer också....min förra bästis
vi va typ med varandra jätte mycket på dagis haha. Fast känner typ inte henne längre så isåfall kan det
bli ganska kuligt. Men jag fattar inte riktigt....asså det blir ju typ som midag och så ska vi äta den kl 4 på eftermiddagen haha. Men aja, tror inte att jag kommer äta midag ikväll då.
vill bara hälsa till vickan som är i spanien hoppas du har det kul!! <333



alla syskonen bjuder på den bilden för jag ser  helt knäpp ut vera är den minsta<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0