Pinigt!!! <3

jag ber så himla mycket om ursäkt att jag inte b loggat förän nu!! <333 hoppas
att jag inte har förlorat några läsare nu ;( ni kan iallafall läsa den imorn för du lovar jag
att jag ska blogge extra mycket!! <333 idag har jag vart med vickan. Det kom nån kille med ett
paket och frågade om pappa var hemma men då hade han tagigt fel paket
så han var tvungen att gå tillbaka till bilen och han ba" jag kommer snart" men det
gjorde han verkligen inte!! han tog typ 100 år när han var därborta innan han
kom tillbaka. Mendan hav var borta nojade jag och vickan ihop
nån historia om honom när han kom tillbaka.
när han äntligen kom tillbaka hade han nån touch grej som man skulle skriva sitt namn på med bläckpenna
men det såg ut som en sån här man drar kort med i kassan så jag ba" alvarligt" och han ba" jag ör helt alvarlig" så jag skrev mitt namn och det blev inte direkt snyggt när jag gjorde det. Pinigt.



jag och vickan när vi flamsar oss haha <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0