sova över...fast endå inte

heeeeej<3333

idag har jag vart med lovisa, andreas och patrik. Vi va nere och spela king. Tjejerna mot killarna var det menat men det blev bara en vanlig match.

Men gud vad jag var dålig då.....jag vet inte vad som hände. Jag kan erkänna att jag kankse

är en anningen dålig förlorare men jag vet ärligt inte vad som hände. Nu ska andreas och patrik sova över och lovisa vill ha nån kompis där så jag ska komma över efeter middagen till dom och kolla på film ochs en gå hem typ 10 ler halv 11 för lollo har simtävling imorgon kl 8!! hur orkar man? men pappa kom hem idag så dom vill att jag ska vara hemma lite. (han har vart borta på nån cyckel semester)

vi ska kolla på en fiml som heter eat pray love. Har ni sett den? den är ganska bra<333


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0