tillbaks till skolan :/

hejsan svejsan <3333 ;D

idag har jag vart i skolan och det känns som jätte längesen man var där

fast det bara var 3 dar sen. Det kanske är för att jag har tagit det välldigt lungt dom här 3 dagarna.

men det har endå vart en ganska tuff dag idag. Har haft ganska ont i huvudet och mått illa. Jag gick till skolsyster och tog en alvedon och hon frågade ut mig helt haha. Hon sa att om man mår dåligt och kräks ska man ta kontakt med
en läkare. Jag blrv ärligt talat lite rädd där för jag trodde att det
hade hänt nått allvarligt med mig som jag inte har tittat upp
men det har det ju inte. Nu ska jag tvinga Sara och spela frispee med mig

heeeeejdååå <3333333



old picture....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0