det här får bli rubriken till inlägget

jag skrev ju igår att det inte skulle vara så bra updatering och det var lika med noll gånger haha. Men jag
hade lite läxor att göra förstår ni. Men imrogon har jag bestämt att jag inte ska vara med någon
kompis utan bara ta det lungt så då kan ni förvänta er mer inlägg. Idag har Lucy varigt här. Elin kunde
inte eftersom hon tydligen hade blivigt sjuk :( krya på dig Elin om du läser det här.

Nu ska jag iallafall alldeles strax byta blogg. Kanske, bara kanske att jag gör det idag. För jag har redan
en blogg som heter alicebohr.blogg.se det är bara det att jag inte riktigt kommer igår lösenordet



jag var bara tvungen att visa den här bilden. Tycket allt är så himla perfekt på den haha

Kommentarer
Postat av: vickan

Jag kan lösenordet till den bloggen haha ;)<33333

2011-10-04 @ 18:25:08
URL: http://soloz.blogg.se/
Postat av: Alice

kan du säga det? <3 fast inte på bloggen. Skriv ett medelande på facebook

2011-10-04 @ 20:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0