snart Rihanna konsert

asså tiden går så himla snabbt eller hur? det känns bara som att det var måndag redan igår och nu
är det liksom redan fredag. Haha. Men det är bra att tiden går snabbt för då är det snart Rihanna konsert.
Bara ungefär tre veckor kvar nu! har faktiskt redan börjat ladda upp med alla låtar nu. Jag och Elin
har plannerat att kunna alla låtar så ska vi stå och skrika dom så vi hamnar på den stora teven. Tror
ni att vi lyckas? haha. men dom saker som inte får hända är

1. att vi inte ser för att det är massa ungdommar framför oss. (I sånna fall tänker jag ta mina klackskor)
2. att Rihanna fanet "numer one" står brevid oss och skriker låtarna as högt och falskt och hoppar så man inte
ser någonting
3. att konserten inte var bra
4. att vi inte kommer in eftersom att det är trettonårs gräns fast det är jag 99,9 % säker på att vi gör







Kommentarer
Postat av: vem tror du? <3

haha ja tiden går snabbt. men nej vi kommer nog inte komma med på ''the big screen''. haha aja vi får åka dit ty 3 timmar innan det börjar.(så att vi få bra plattser) <3 PS:kul att du bloggar igen!

2011-10-13 @ 23:23:19
Postat av: samma igen

typ

2011-10-13 @ 23:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0