tack för att statestiken börjar höjas! :)

idag har det tyvär inte varigt så bra uppdatering för jag har varigt med Lovisa
och Elin och dom tycker nog inte att det skulle vara så kul om jag tog upp datorn och började blogga helt plötsligt.
Jag hade faktiskt tänkt att skriva att jag skulle ta en bloggpaus i en vecka men sen så kollade
jag på min statestik och upptäckte att den faktiskt håller på att höjas och det gör
mig på jätte bra humör! fortsätt så! <3 jag, lovisa och Elin spelade wii idag och det var as kul! Vi satt
typ där i en timme och sepalde haha men det kommer faktiskt tyvär inte vara så bra uppdatering
imrgon och i övermorgon för imorgon har ju jag teater och i övermorgon så ska jag vara med Elin
men sen lovar jag att försöka lägga in 5 inlägg per dag så ni får lite mer att läsa! <3



var bara tvungen att lägga upp den här bilden..systrarna Bohr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0