tio saker ni kanske inte visste om mig

  • jag tänker att bloody mary sitter på min soffa och väntar på att jag ska sommna så att hon kan döda mig typ varje natt haha
  • jag är lite ledsen eftersom det precis hänt en sorglig sak med en vän till familjen
  • musik, idrott och svenska är mina bästa ämnen i skolan
  • varje gång jag sitter ensam på ett tåg hittar jag alltid någon där som jag tycker ser ut som en terrorist haha
  • jag älskar skolans pannkakor!
  • jag fick en spricka i min iphone igår som är jättestor..hehe
  • har fortfarande lite bieber fiber. Om man ser hans film never say never är det nästan helt omöjligt att inte tycka om honom
  • jag går nästan alltid med linne
  • jag tycker piano är jätte kul!
  • jag vill jätte gjärna flytta till L.A!

 

 


Kommentarer
Postat av: elin

i <3 piano

2011-10-12 @ 20:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0