ushlig uppdatering

hejsan! jag vet att det har varigt typ den ushligaste uppdateringen ever! jag ber så mycket om usräkt
men jag ska faktiskt ta en bloggpaus men inte alls en lång. Jag kanske gör något inlägg också då och då.
Men jag ska iallafall ha bloggpaus tills på onsdag och som sagt så kanske jag gör något inlägg ibland. Men på
onsdag och från och med då ska jag lösa det där med min uppdatering på något sätt så blir det lite lättare.
Idag har jag Elin, Erika och Lucy gjort en  grym halloween header som jag ska ha typ tre dagar innan halloween och kanske lite efter. Kan knappt vänta med att visa den. Dom tipsade mig ganska mycket om vart jag skulle
ha vissa bilder och lite sånt så utan dom hade det alddrig blivigt lika bra header. Tack tjejer! <3

Redlight District

den här bilden kom upp när jag sökte på halloween.
En pumpa sopm är lite bakis efter halloween firandet haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0